Roma Dondurma Fatih

Roma Dondurma Menü & Fiyat / Fatih

0 Comments

Roma Dondurma, yeni keşfettiğimiz bir mekân. Özellikle sıcak yaz akşamlarında sık sık ziyaret ettiğimiz bu yer, gel al şeklinde hizmet veriyor. İçerisinde oturmak için bir masa ya da bölüm yok. Yaklaşık 5 metrekare büyüklüğünde olan dükkân içerisinde sadece dondurma değil günlük taze tatlı çeşitleri de bulunuyor.

Roma Dondurma Menü

Dondurma çeşitleri için vanilya, çikolata, tarçın, muz ve limonlu olmak üzere 5 farklı çeşit denedik. Ancak hepsi bununla sınırlı değil. Dilerseniz ceviz, fıstık, çilek gibi farklı tatları da var. Biz tattıklarımızdan gayet memnun kaldık. Bu sebeple diğerlerinin de aynı lezzette olduğundan şüphemiz yok. Bu yüzden sonraki ziyaretimizde de zaten bu tatları denemeye karar verdik.

Giriş kısmında günlük taze tatlılardan bahsetmiştik. Bu tatlıları ekler, sütlü tatlılar, pasta ve kurabiye çeşitleri olarak sıralayabiliriz. Ne yazık ki oturup yeme imkânımız olmadığı için ilk gelişimizde sadece kurabiyesini alıp tatma fırsatımız oldu. Çok lezzetli ve taze olduğunu söyleyebiliriz. Sonraki gelişimizde de tavukgöğsünü denedik. Bu tatlı da benim açımdan oldukça başarılı olmuş. Kıvamı ve tazeliği tam tadında. Sonraki ziyaretimizde de eklerin tadına bakmayı düşünüyoruz.

Fiyat & Performans

Dondurmaların 1 topu 7.50 Lira. Günlük yapılan dondurmalar için oldukça iyi bir fiyat. Gel al hizmet verdiği için pek çok yere göre fiyatın uygun olduğunu söyleyebilirim. Tadı için ise yediğiniz meyvenin lezzetine kesinlikle varıyorsunuz. Yani şeker küpü olarak bir lezzet değil seçtiğiniz meyvenin lezzetini alıyorsunuz.

Tatlıların fiyatı ise sütlü tatlılar 20-30 Lira arası. Kurabiye ve ekler gibi tatlılar kilo ile satıldığı için dilediğiniz kadar alabilme imkânınız var. Kiloları 70-90 lira arası değişiyor. Pasta çeşitleri ise porsiyon şeklinde. Bir porsiyon ile 2 kişi çok rahat keyif yapabilir. Porsiyonu 40 Lira.

Pek çok yere göre fiyatlar gayet uygun. Porsiyon büyüklükleri ve lezzetleri göz önünde bulununca fiyat performans notumuz burası için 10/8. 2 Puanı da oturma yeri olmadığı için kırdık maalesef. Çünkü dışarıda bir şeyler yemek beni oldum olası rahatsız etmiştir. Ne yazık ki alıp paket yaptırmak bu lezzete o an ulaşma isteğimi kırdığı için 2 puanı kestim.

Yazımıza yorum ekleyerek gezintist dostlarımıza deneyimlerinizi aktarabilirsiniz.

Ulaşım

Adres: Fevzipaşa Cad . NO: 189/B 34080 İstanbul

Telefon: (0212) 635 48 31

Toplu taşıma ile gelmek isteyenler için; Fatih Camii çevresine gelen herhangi bir otobüs ile (28 – 31E- 32 – 35D) ile gelmelerini öneriyoruz. Şehit Ahmet Kara durağında inerek buraya ulaşabilirsiniz. Dondurmacı da zaten hemen bu durağın arkasında bulunuyor.

Özel araç ile ulaşmak isteyenler için ise; Fatih Cami’ye geldikten sonra, Fevzi Çakmak caddesi boyunca devam ederek buraya ulaşabilirler.